2017/10/31

WSZYSTKO

Minęły już dwa miesiące szkoły. Dużo się nie zmieniło w sumie nadal to samo. Szara rzeczywistość. Jednak ludzie zaczęli różnie reagować na to co robię. Często piszę posty skierowane do konkretnych osób, chodź nie podając ich danych. Ktoś czyta moje teksty i potem się pyta "Kto cię zranił", "O kogo ci chodziło w tym poście". Mi nie chodzi oto, aby w tekstach były imiona i nazwiska. Nie chodzi o to, aby wytykać palcami ty mi to zrobiłeś a ty to. Nie nie o to chodzi w tym. Chodzi o to żeby ktoś zauważył, że kogoś krzywdzi. Tak naprawdę, większość osób w moim otoczeniu jest winna. Pytania do mnie typu "Kogo miałaś na myśli" nie mają sensu, ponieważ to są tylko i wyłącznie moje uczucia i ja wam pokazuje świat z mojej perspektywy.

Ostatnio, zrozumiałam co to znaczy nauka. To nie jest tylko coś czego się nauczymy na pamięć, to trzeba zrozumieć. Wcześniejsze lata mojej nauki wyglądały tak, że uczyłam się większość na pamięć. Teraz muszę zrozumieć bo inaczej daleko i nie zajadę. Ludzie mają mnie za pozytywną osobę, ale również często myślą, że nie mam nic do powiedzenia. Myślą, że nic mnie nie obchodzi w sumie mogę się zgodzić stwarzam takie pozory, aczykolowiek prawda jest inna. Żeby mnie poznać trzeba zdobyć moje zaufanie. To co widzi świat na co dzień to mała cząsteczka. Owszem jestem osobą towarzyską, przywiązuje się do ludzi chodź nie powinnam. Mam złe dni ale to nie znaczy że mam złe życie. I pomimo młodego wieku wiem, że dam radę i się nie z kimatrzymuje.Mam nadzieję, że teraz będzie dobrze. Kolejny post będzie już w moim pozytywnym zwariowanym stylu. Nie mogę się doczekać u mnie już wszystko okej i postaram się, aby było lepiej. Te rzeczy jeszcze mnie blokowały ale już wydusiłam to z siebie. Jestem szczęśliwa, że to miejsce wróci do swojego stylu. 


Buziaki, Naciaka!

37 komentarzy:

  1. Dobrze, że piszesz szczerze i zgadzam się z tobą, że nie ma sensu podawać czyichś danych, bo to nie ma sensu. Blog to twoje miejsce gdzie możesz wyrażać swoje emocje i zapisywać przemyślenia, do czego masz całkowite prawo :). To, że czasami milczymy nie znaczy, że nie mamy nic do powiedzenia. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, zgadzam się z tym co napisałaś. Pozdrawiam :)
    Zapraszam > https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerość powinna być na pierwszym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytać takie szczere, posty prosto z serca! Czekam na kolejne!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze posty są super ! Piękne zdjęcia! https://inaatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tym co napisałaś. Na początku mojej przygody z blogiem również otrzymywałam takie pytania. Olej to i rób swoje 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykazałaś się spora odwagą mówiąc swoim znajomym o blogu na którym opisujesz swoje życie :) ja prowadzę od niedawna blog kosmetyczny i tylko najbliżsi o nim na razie wiedzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Wszystkiego dobrego dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze to robić to co się kocha, nie przejmuj się tym co inni mówią i myślą! Tego pytania są i zawsze będą, niestety ludzka ciekawość nie zna granic.
    Poza tym muszę Ci powiedzieć, że piszesz tak szczerze prosto z serca, takie posty najlepiej się czyta! <3
    Moje 2 miesiące nauki, też nie należały do najlepszych, bywało ciężko, bywało również wiele nieprzyjemnych sytuacji...
    Na swoim blogu również pisze szczerze to co mam na myśli i również zawierałam tego typu tematy.
    Przesyłam Ci dużo pozytywnej energii! <3
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie Ty masz cudowne wlosy <3 A do tego widać, że masz coś pod nimi bo bardzo mądrze piszesz :) Nauka jest ważna, ale żeby stala sie przydatna należy ją jak piszesz, rozumieć, a nie tylko wykuc na blache, zdać, zapomniec :)


    https://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow :) podziwiam że mówisz znajomym o blogu

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że wiesz już na czym tak naprawdę polega nauka ;> Śliczne zdjęcia !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ucz się przede wszystkim tego co Ciebie interesuje, a resztę zdawaj "na styk". Po co tracić czas;)?

    OdpowiedzUsuń
  14. O, w pełni się zgadzam. I bardzo ładne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie: www.optymistkalubisushi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że piszesz do konkretnych ludzi, a dzięki temu wiele innych zastanowi się nad swoim postępowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, szczery post. Jak dla mnie trudno jest pisać tak z serca, więc podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludzie często się nie zastanawiają co robią innym, a to źle. Może dzięki Twoim postom coś przemysla

    OdpowiedzUsuń
  18. Ludzie często się nie zastanawiają co robią innym, a to źle. Może dzięki Twoim postom coś przemysla

    OdpowiedzUsuń
  19. W 100 % procentach zgadzam się z tym co napisałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Blog jest w pewnym sensie naszym pamiętnikiem publicznym. Opisujemy swoje odczucia. Nie koniecznie muszą być skierowane w czyjąś strone. Jest wiele genialnych wierszy napisanych w natchnieniu uczucia a nie samego przekazu. Świetne zdjęcia.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś bardzo szczera w tym co robisz i za to Cię bardzo szanuję i daje obserwacje ! Czuję w Tobie pokrewna duszę ! Chodzę do tej mojej szkoły już trzeci i ostatni rok i czuję się tam jak duch , mam dość tej szkoły, moje przyjaciółki grają co przerwę w gry na telefonie a gdy gadam z samymi kolegami mowia że ich olewam a mi się chce już śmiać ;) czasem to nawet nie chce mi się zrobić makijażu do szkoły, chodzę bo muszę a przychodzę do domu i zwłaszcza gdy przychodzi weekend wtedy zaczynam żyć i wtedy jestem tylko z prawdziwymi przyjaciółmi ! Pozdrawiam Wikaa ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam czytać życiowe wpisy :)
    Pierwsze zdjęcie bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny post, dobrze się czyta to co piszesz;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Weszłam tu przypadkiem i wow, jestem pod ogromnym wrażeniem. Ludzie są bardzo ciekawscy, chcą wszystko wiedzieć mimo, że nie jest im to tak naprawdę do życia potrzebne. Zaraz z ciekawości zajrzę na Twoje poprzednie posty i wiesz co? Absolutnie nikomu się z nich nie tłumacz. To twoje miejsce i rób to co uważasz za właściwe!♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Często ludzie oceniają nas tylko po pozorach, nie zdążysz się na kogoś otworzyć, a ta osoba już wyrabia sobie zdanie. Niestety trzeba być twardym, ale powodzenia! Czasami lepiej mieć mniejsze grono przy sobie, ale zaufane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W 100% sie zgadzam i piekne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najważniejsza jest szczerość. Świetnie, że piszesz o tym co czujesz i swoje refleksje. Cudowny post! Pozdrawiam, poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna kurtka!
    Oj tak, z nauką tak jest, że bez sensu jest kucie - szybko wypada z głowy, lepiej zrozumieć. ;)
    Masz dobre przemyślenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze robisz, że nie wymieniasz ludzi z imionami nie tłumaczysz się z tego, tak trzymaj:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiem szczerze, że podziwiam Cię za odwagę. Tak, odwagę, bo wymaga jej prowadzenie bloga lifestylowego. Dajesz ludziom cząstkę siebie, przedstawiasz im swój świat w szczery sposób. Nie każdy ma do tego odwagę. Wiem jednak, że gdy się mówi/pisze o problemie to nazywa się rzeczy po imieniu, co nieco zmienia nasze podejście i jest jakoś lżej :D No i zmusza to czytelnika do refleksji nad swoim zachowaniem. A co do nauki to też nienawidzę uczenia się na pamięć i staram się tego unikać jak tylko się da, urozmaicać naukę, tworzyć skojarzenia. Takie informacje zostają w głowie na dłużej. Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczerze i od serca a to jest najważniejsze:-) i pamiętaj, ten blog jest Twój, możesz pisać tutaj o wszystkim i wszystkich, to Twoje miejsce i Ty tu rządzisz :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  32. Najważniejsze, że piszesz prosto z serca <3
    Tak to prawda, czasami wykucie na pamięć nic nam nie daje, liczy się zrozumienie omawianej treści :)
    Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Rób co serce Ci podpowiada, będziesz szczęśliwa i będziesz miała szansę na osiągnięcie barzo wiele w życiu. Wystarczy tylko chcieć.

    OdpowiedzUsuń