2017/12/03

Rozumiem.

Hejka ! Dziś post o jednym słowie, które ostatnio często mi towarzyszy.Jakie przesłanie niesie za sobą? Coraz więcej pytań, a mniej odpowiedzi. Zapraszam do czytania !
Wszystko zrobiło się takie wyjątkowe, inne niż dotychczas. Nauczyłam się rozumieć, cieszyć się tym co mam. Bo nadzieje dzień w którym stracę to co cenne i niezapomniane.Może i coś tam straciłam, ale czy to była wielka strata? Raczej nie. Jedyne co zapamiętałam z ostatniego czasu to "Rozumiem". Wyrozumiałość to bardzo ważna cecha. Nigdy w życiu nie powiedziałabym, że takie słowo będzie mogło mnie poruszyć. Zawsze staram się ukryć to co czuję, żeby innym było prościej. Nie zawsze jednak da się ukryć emocje i wybuchamy. Zrozumienie drugiego człowieka wtedy jest bezcenne. Dostawałam je codziennie, ale wtedy wszystko było tak pomieszane. Nie mówię co myślę nigdy w twarz taki leciutki tchórz ze mnie. Może dlatego, że nie chcę kogoś skrzywdzić. W tamtym momencie poczułam, że jestem zdana tylko na samą siebie i nikt nie wyciągnie do mnie ręki. Byłam w tym sama. Totalnie. Zawsze w takich momentach po prostu uśmiechałam się i odchodziłam. To samo zrobiłam w tamtym momencie. Przyrzekam Ci, że dźwięk łamanego serca było słychać w Chinach.Życie. Wszystko skończyło się jak zwykle, nie to jest najważniejsze. Rozumiem, po prostu rozumiem. Zawsze to dostawałam teraz oddaje. Bolało ? Oczywiście, ale przecież tego nie powiem. Rozumiem, zachowanie, wybory, ale decyzji nigdy. Dojrzała umysłem i myślę, że tekst bardzo wprost. Nic w tym złego. Nie zawahałam się ani razu czy dobrze robię pisząc to. Zawsze to robię, gdy jest źle. Taka hmmm odskocznia. Pamiętajcie wyrozumiałość jest ważna, ale dopóki to naprawdę rozumiecie. Często warto po prostu nie rozumieć, ale równie często starajmy się to zrozumieć. Nie zawsze się niestety da, zrozumieć co druga osoba miała na myśli wypowiadając te słowa. 
 Prawda ? 

Buziaki, Naciaka !

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciężko jest sie pogodzić ze stratą, ale pamiętaj że zawsze jest ktos kto cie z tego wyciagnie. Musisz dac sobie pomoc bo jesli nie dasz, to będzie źle i tobie i tej drugiej osobie że jej nie zaufalas. Super post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak strata kogoś to jedno z gorszych rzeczy, które mogą nas spotkać w życiu, mam nadzieję, że sobie poradzisz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że w przyszłości spotkasz kogoś, kto będzie z tobą na dobre i na złe. Buziaki i szczęścia w życiu życzę <3

    Ola GAPa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele razy czegoś nie rozumiem lub kogoś, ale jeżeli jest to dla mnie ktoś ważny to jestem z tą osobą mimo wszystko! :)
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm według mnie bardzo dużo osób musi nauczyć być się wyrozumiałym, bo wcale mimo wieku tego nie potrafią. No i dużo osób musi się nauczyć rozumieć tego co się do nich mówi i to, że świat się zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze jest mieć kogoś kto Cię rozumie, to jedna z najważniejszych rzeczy, które dostajemy od życia! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie sztuką jest powiedzieć "rozumiem". Sztuką jest naprawdę zrozumieć.
    Nie sztuką jest być wyrozumiałym. Sztuką jest przy tym nie oceniać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawda, zrozumienie drugiego człowieka jest bardzo trudne, bo w każdym z nas siedzą inne emocje..

    OdpowiedzUsuń
  9. czasem bardzo trudno zrozumieć drugiego człowieka..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie napisane.. Na pewno częściej wpadnę coraz bardziej mi się twój post podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny post, bardzo szczery. Cięzko jest zrozumieć kogoś innego ze swojej perspektywy. Trzeba taką osobę dobrze znać. Tu nie chodzi też o zwykłe rozumiem na odczep. Czasem trzeba się wysilić.
    kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń