2018/02/15

UDANE ŻYCIE

Hejka Kochani ! Dziś chciałabym podzielić się z wami takimi radami, które zmienią choć odrobinę wasze życie.Ciężko nie marnować czasu. Myślę, że dzisiejsze porady z mojej strony pomogą wam się zmotywować i podjąć kolejny krok do zmian w swoim życiu. Nie tylko stania i narzekania, że się nie uda bo da się zmienić swoje życie z nudnego na totalnie odwrotne. Jeśli jesteście ciekawi to was serdecznie zapraszam !✚ ✚ ✚ via @thefifthwatches on Instagram http://ift.tt/1ND0ruj
BRAK PRIORYTETÓW- angażuj się w sprawy, które są dla Ciebie istotne.

CZEKANIE NA INSPIRACJĘ- nowe pomysły nie spadają z nieba, tylko są wynikiem działania, prób i popełniania. błędów.

SYNDROM "ZOSI-SAMOSI"- powoduje przemęczenie, ciągły pośpiech,brak wymiennych rezultatów.Dlatego współpracuj, przyjmuj pomoc i wsparcie.

MARTWIENIE SIĘ, CO LUDZIE POWIEDZĄ- skup się wyłącznie na tym, co jest dobre dla Ciebie.

ŻYCIE NIE SWOIM ŻYCIEM- unieszczęśliwianie. Dlatego słuchaj swego serca, podążaj własną drogą, naucz się odmawiać.

STRACH-paraliżuje. Nie bój się porażki, zmian, ryzyka.

NARZEKANIE i tak się nic nie zmieni. Jeśli coś Ci nie odpowiada-po prostu działaj !

PRÓBY ZADOWOLENIA WSZYSTKICH- zawsze kończy się źle. W końcu ile ludzi tyle różnych opinii i gustów.

NIEDOKOŃCZONE ZADANIA- niepotrzebnie pochłaniają uwagę, energię. Zdecyduj realizujesz czy rezygnujesz.

PORÓWNYWANIE SIEBIE DO INNYCH- jest nieproduktywne,powoduje zazdrość, odbiera pewność i wiarę w siebie. A każdy jest inny, każdy ma swoje zalety, skup się na swoich !

POWTARZANIE TYCH SAMYCH BŁĘDÓW- popełnianie błędów to nie powód do wstydu, pod warunkiem, że wyciągniesz z nich wnioski i naukę.

PERFEKCJONIZM- zamiast planować, analizować i przygotowywać się po prostu zacznij działać.

Każdy z nas jest wyjątkowy na swój sposób. Trzeba pokochać siebie i zaakceptować. Jeśli chodzi o mnie to chyba byłam największą zakompleksioną dziewczyną na Świecie. Moja historia w sumie jest dość długa i w sumie może kiedyś zrobię o tym osobny post. Kilka lat temu byłam totalnie kimś innym. Osobą, która patrząc w lustro nie widziała siebie.Musisz zaufać sobie samemu nie komuś innemu sobie. Nikt inny za ciebie nie wykona ciężkiej pracy. I nie mówię Ci, że będzie lekko. Nikt nam nie obiecał i nie dał gwarancji, że życie jest proste. Trzeba osiągnąć swoje, wyrzeczeniami i determinacją. Jeśli chcesz tylko to zrobisz !
Buziaki, Naciaka !

15 komentarzy:

  1. Nie powinniśmy się porównywać do innych i tak nigdy nie będziemy tacy jak oni więc po co komuś czegoś zazdrościć.
    Świetnie napisany post czekam na więcej takich :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta prawda ;D chociaż czasem wychodzi ze mnie Zosia Samasia staram sie pilnować ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo motywujący post :). Przede wszystkim prawdziwy, chcieć to móc! Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę świetny post!
    Zapraszam do siebie kochana♥ https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry post! Czesto włącza mi sie ten syndrom Zosi-Samosi. Mam czasem wrażenie, ze cos sama zrobię najlepiej i nie proszę o pomoc. Staram sie jednak z tym walczyć. Mam tez... słomiany zapał w niektórych kwestiach. 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne rady, szczerze mówiąc to do niektórych sie stosuje, lecz czasem o nich zapominam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twojej listy najbardziej do gustu przypada mi ta rada, by nie żyć życiem innych, co w mojej opinii jest zmorą, w czasach Snapchata i Instagrama...
    Cenna jest również ta, by nie czekać na inspirację, a zacząć działać - to prawda, większość efektów jest efektem pracy i nawyku.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post! Pierwszy raz widze tego typu wpis ;) pomysłowo :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi sie ten wpis! Krótko i na temat! Idealnie, zostane tu na dłużej ❤️

    OdpowiedzUsuń