2018/03/04

Drugi rozdział.

No witam, witam. Nasze życie toczy się tak bardzo różnie. Raz jest dobrze, raz źle. Dziś będzie o kolejnej osobie.Przygotujcie się. Bo może to dotyczy właśnie Ciebie? Nie sądzisz ? Musiałeś, coś zrobić nikt nie trafia tu bez powodu. Nie piszę o kimś bez powodu.Nie jestem smutna bez powodu. Tak, właśnie chodzi o ciebie.Основной альбом – 37 фотографий
Na pewno, wiesz czemu tu jesteś.Ale tak do końca wiesz ? Jeśli nie, to ja Ci tak krok po kroczku wytłumaczę. Nie mam zielonego pojęcia czy jeszcze w sumie tu zaglądasz, ale jeśli tak to czytaj uważnie. Wtedy kiedy naprawdę, potrzebowałam swoich znajomych ich nie było... Byłeś ty. Nie pozwoliłeś, aby włos mi z głowy spadł. Obiecałeś za dużo. Doskonale to wiesz. Te wszystkie idealne chwile, będę o nich zawsze pamiętać tak jak ty. Mogło być bardziej. Troszczyliśmy się o siebie. Było tak... właśnie było i nie będzie. Czy naprawdę byłam taka okropna? Czy serio zasłużyłam sobie na takie traktowanie? Prawda była by mniej bolesna, gdyby była powiedziana w cztery oczy. Nie pomyślałeś? Wiemy, o sobie za dużo. To się chyba nazywa uzależnienie od człowieka. Moi drodzy niezależność jest bardzo ważna. Jesteś piękna, miła bez tego chłopaka. Nie daj sobie wmówić, że jesteś gorsza. Bo wcale tak nie jest. Słuchaj jesteś wartościowa bez względu na wszystko. Tego kwiatu jest pół światu. Nie jeden twój. Wyluzuj, żyj swoim życiem. Bądź szczęśliwa zawsze. Nie patrz na tych wszystkim bądź sobą. 


Stań przed lustrem, proszę. Kogo widzisz ? Bo ja widzę przed swoim lustrem piękną, mądrą dziewczynę, która była w stanie zrobić dla ciebie wszystko. A ty tak bez szacunku ją potraktowałeś. Może wypadało by przeprosić. Nawet na to cię nie stać. Brak odwagi ? Słowa a czyny. Pomyłka to jest wręcz idealne określanie. I jak niczego w życiu nie żałuję to właśnie tego bardzo żałuję. Jedyne co w życiu niczego mnie nie nauczyło. I pewnie powiesz, że cie to nie rusza, ale to ja cię znam. Doskonale wiem, że to na pewno cię ruszy. Było minęło. Ja pójdę dalej, ale ty zostaniesz w tym swoim życiu. To nie tak, że to ja nie dam rady bez ciebie. To ty zatęsknisz za tymi chwilami w różnych dziwnych miejscach. Przynajmniej coś się u ciebie działo. Mimo wszystko powodzenia. 

Bycie sobą to ważna rzecz.Nie pozwólcie,żeby ktoś was zmienił. 
Piękny człowiek, to człowiek w swojej skórze, nie obcej.  
Каталог книг в телеграмм - https://t.me/knig0ed
Pora na rozdział II !
Buziaki, Naciaka !


17 komentarzy:

  1. Na tym polega bycir sobą. Nawet osoba która jest w związku nie zmieni się względem niego, bedzie taka jak chce byc. Nie mozna pozwolic aby druga polowa nas zmienila. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli ktoś mnie nie zaakceptuje taką jaką jestem to to w ogóle nie ma dla mnie sensu :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, mocny tekst. Bardzo poruszający, widać że pisany sercem. Nie zmieniaj się dla nikogo, tylko bądź sobą. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry tekst!
    Nie warto się zmieniać dla nikogo, tylko trzeba być sobą! :D
    Pozdrawiam, Batman

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze napisane. Powinniśmy być sobą, a nie udawać kogoś, kim nie jesteśmy. Trzeba mieć również dobre zdanie na temat swojej osoby, bo to też pomaga, aby poczuć się lepiej "we własnej skórze"

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno będę zaglądał ale również oczekuje to od Ciebie, pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne słowa - najważniejsza jest akceptacja i właśnie ,,bycie sobą", nie przywdziewanie masek.

    Pozdrawiam, Alternatywnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bycie sobą przede wszystikm :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam sie, musimy siebie sami szanować. tak o wiele lepiej idzie sie przez życie ;)

    obserwuje i licze na rewanz<3


    https://littlejay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiana siebie jest tutaj rzeczą względną. Można się zmienić dla kogoś np. rzucając w kąt złe nawyki, nauczyć się żyć we dwoje, ale zmiana swojej osobowości, swojego ja dla kogoś byle mu się przypodobać to najgorsze co można zrobić. Bardzo mądry tekst, bądź sobą bo zasługujesz żeby CIEBIE właśnie szanowano, nie twoją maskę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tekst bardzo fajny.
    Każdy powinien być sobą- takie moje zdanie 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie napisany tekst i ogólnie ciekawy blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny post! Najwazniejsze być sobą i nikogo nie udawać :D fajnie piszesz, przyjemnie sie czyta :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bycie w swojej skórze jest najlepsze co może się w nas wyrobić. Najczęściej udajemy kogoś kim nie jesteśmy i to jest źle.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mądry post ! Cieszę się, że dorosłam do tego że udawanie kogoś naprawdę nie ma sensu :)
    A zdjęcia cudowne ♥️

    OdpowiedzUsuń
  16. przypomina mi książkę "13 powodów" Jay Asher :D ciekawy blog, zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiesz jak bardzo jestem Ci wdzięczna za ten post <3

    OdpowiedzUsuń