2018/03/18

GARNIER | recenzja

Hejka kochane ! Dziś przychodzę do was z totalnie nie w moim stylu postem. Mam nadzieję, że taka forma też wam się spodoba. Chciałabym też pisać więcej takich postów, więc możecie wyczekiwać, że zaniedługo pojawi się może podobny. W takim razie zapraszam was na recenzje produktów od Garniera !

Przygotowałam 3 produkty od firmy Garnier: tonik, płyn micelarny oraz krem BB. Jeśli chodzi o pierwszy produkt, czyli tonik to bardzo spodobało mi się to, że producent obiecuję zwężenie porów. I faktycznie po kilku zastosowaniach widać efekt. Jest dosyć mocny, więc trzeba bardzo uważać na okolice oczu. Czy ten tonik matuje skórę ? Można by powiedzieć, że spełnia tą funkcję, chociaż jakiegoś oszałamiającego efektu nie ma. Drugim produktem jest płyn micelarny. Jeśli chodzi o zmywanie makijażu to działa jak należy. Oczyszcza twarz i ją matuje. Ja akurat mam go dla cery z niedoskonałościami. Cera po zastosowaniu jest bardzo gładka i miła w dotyku. Bardzo dokładnie zmywa makijaż. Jeden z najlepszych płynów jakie miałam. Jest godny plecenia. Trzecim produktem jest krem BB i tutaj muszę was zmartwić. Jeśli wasza skóra jest dosyć jasna to nawet najjaśniejszy kolor będzie za ciemny. Tak właśnie było i ze mną. Tutaj niestety się rozczarowałam, ponieważ nawet ładnie się nie nakłada. Totalnie jak dla mnie nie udany produkt i tutaj niestety go wam nie polecam. Mi osobiście się nie sprawdził. 

PODSUMOWANIE:
Produkty do oczyszczania i usuwania makijażu wypadły bardzo dobrze i w regularnym stosowaniu dają fajne efekty, które są naprawdę widoczne. Jeśli chodzi o krem BB to niestety muszę powiedzieć, że jest to nie udany produkt. 

Mam nadzieję, że taki post wam się spodobał i teraz wiecie czy warto kupić czy też nie. Piszcie w komentarzach co wam się najlepiej sprawdza do pielęgnacji i czy miałyście styczność z tymi produktami.
Buziaki, Naciaka !

13 komentarzy:

  1. Fajnie ze piszesz o takich rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama lubię produkty do oczyszczania marki Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję płyn micelarny, ale na razie używam z Dermedic i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna kusiło mnie żeby wypróbować coś nowego do oczyszczania twarzy ale jakos byłam uprzedzona do garnier, widzę ze bez sensu i muszę ponownie to przemyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten płyn micelarny oraz krem BB, lubię ogólnie tą firmę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To mój ulubiony żel do mycia i faktycznie poprawia kondycje skóry :)
    Kiedyś miałam fazę na naturalną pielęgnację, zero SLS w żelach do mycia itp, a garnier jak wiadomo nie grzeszy składami :P Ale powiem szczerze, mimo, że byłam cierpliwa i ta przygoda z naturalnymi kosmetykami trwała aż rok więc nie można mówić, że to początkowe oczyszczanie skóry z chemii - to nigdy nie miałam gorszej cery jak na tych wszystkich delikatnych eko mazidłach :P
    Ten żel stosuję 2x dziennie i mimo silnego detergentu idealnie doczyszcza moją skórę i jej bardzo służy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie kosmetyki z garniera, nigdy nie mialam kremu BB i teraz wiem zeby nie kupowac :D swietny post

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie w ostatnim czasie płyny micelarne nie są wystarczające, dlatego i tak myje po ich użyciu twarz mydłem, aczkolwiek nigdy nie przepadałam za produktami Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam kremu BB od Garniera i sprawdził się świetnie na mojej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem BB z Garniera dla mnie jest bardzo słaby, ale za to uwielbiam różowy płyn micelarny dla skóry wrażliwej, cudeńko! Fajny wpis, ja takie bardzo lubię.
    Pozdrawiam, https://kolorowazuzita.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post... ogólnie blog także.Wpadnę to jeszcze :) Świetna produkty,korzystam z nich często

    OdpowiedzUsuń
  12. na mojej skórze ten krem bb nie sprawdził się niestety za dobrze;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią przetestowałabym płyn miceralny ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń