2018/06/29

Just be yourself | Po prostu być sobą

Ostatnimi czasy się zgubiłam. Nie miałam pojęcia co jest ważne dla mnie samej.  Czas się nawrócić. Nie będzie tak ja dawniej, to będzie coś nowego. Niepowtarzalna rzecz. Otwieram kolejny rozdział, w którym całkowicie stawiam na bycie sobą i nie kierowanie się już zdaniem innym. Zamykam tamte wspomnienia na zawsze i nie wracam do nich. Chce czegoś nowego.
pinterest: bellaxlovee ✧☾ www.instagram.com/
Poczułam, że to co teraz robię do niczego mnie nie prowadzi. Więc chce wrócić do tego co kochałam i zacząć robić to na nowo. Ciężko jest mi to pisać, ale wiem, że dam radę. Mam wspaniałe osoby obok bez których było by jeszcze gorzej. Pisanie tekstów było i nadal jest czymś fajnym. Po skończonym poście zawsze czuje taką uglę. Często mówię, że to jest moje małe miejsce na ziemi, gdzie mogę wszystko. I zawsze, gdy tu wracam to przypominam sobie po co to zaczełam. Wszystkie moje decyzje do czegoś prowadzą. Uświadamiam dlaczego, po co i dla kogo. Ile razy tu zaglądam czuję, że jednak to jest coś.I nadzieja na większy sukces robi się coraz większa. To nie koniec ja sie dopiero rozkręcam.


Być sobą to jak dla mnie mieć swoje zdanie, swoje cele i swoje życie. Nie musimy być wcale tacy jak inni oczekują wcale to nie o to chodzi. Jeśli chcemy iść inną ścieżką to nie bójmy się, że coś pójdzie nie tak. Jesteśmy tylko ludźmi i każdy z nas się potyka. Musimy być sami dla siebie wyrozumiali. Nie zawsze wszystko będzie wyglądało tak jak byśmy chcieli, ale ważne jest żeby podejmować działania, które właśnie doprowadzą nas do celu. Marzenia czekają, aż nasza odwaga je dogoni. Bądźmy pewni siebie i pokażmy wszystkim, że się da wystarczy tylko odpowiednie nastawienie. Wszystko jest w zasięgu ręki wystarczy tylko sięgnąć. Czasem mamy coś nawet pod nosem a tego nie dostrzegamy. Nie dajmy się związać. Bycie silnym i stanowczym jest trudne ale do zrobienia.


Bardzo chce wrócić do tego co było kiedyś i mam nadzieję, że uda mi się. Trzymajcie kciuki.It sure does! Be yourself. Be nice, be respectful, and be kind, but don't live your life to please others. TMR

Buziaki, Naciaka !

16 komentarzy:

  1. Jeśli chcesz wrocic do tego co bylo, bo bylo dobrze to zrob to. Rob tylko to co cie uszczesliwa. Nie ma sensu wchodzic drugi raz do tej samej rzeki. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, zawsze w Ciebie wierzyłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki , nie poddawaaj się

    https://iamemilia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również trzymam za Ciebie kciuki! Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy ma takie momenty w życiu, kiedy nie wie dokąd iść. Ważne by znaleźć w sobie siłę do dalszej drogi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kieruj się tym co podpowiada serce :) i zawsze bądź sobą

    OdpowiedzUsuń
  7. czasami tak jest ważne by wrócić do tego co najbardziej nas cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierzę w ciebie :). Trzeba żyć w zgodzie z innymi ludźmi to fakt, ale najważniejsze to żyć w zgodzie z samym sobą. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Kieruj się sercem. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że czasami każdy się gubi w życiu. Najważniejsze to mieć przy sobie ludzi, którzy nam pomogą i nie poddawać się. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życie jest zbyt krótkie by choć przez chwilę nie poświęcić go swojej pasji. Rób to co kochasz i nie patrz na innych. Ty sama jesteś sobie sterem i poprowadzusz swój okręt gdzie tylko będziesz chciała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gubić się to ludzka rzecz :) Każdy z nas ma ten przywilej że może uczyć się na błędach, więc jeżeli wyciągniemy konstruktywne wnioski to taka sytuacja wcale nie musi być zmarnowana! Najważniejsze, to potrafić to dostrzec!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  13. Nauka na błędach nie jest zła, najlepiej uczyć się na innych, ale swoje i tak nie ominą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą, że nie musimy być wcale tacy jak inni oczekują i prawdą jest, że jesteśmy tylko ludźmi, więc każdy z nas się potyka. Nie zawsze wszystko będzie wyglądało tak jak byśmy chcieli, jednakże tak jak napisałaś powinniśmy być wyrozumiali sami dla siebie ;) Bycie silnym oraz stanowczym jest trudne, lecz nie jest czymś niemożliwym do zrobienia ;) Trzymam kciuki! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ze swojej strony mogę Wam polecić artykuł https://cosmo.net.pl/5-wskazowek-jak-zachecic-obserwatorow-do-wejscia-w-interakcje/ , gdzie dowiecie sie jak zwiększyć zasięgi swoich mediów społecznościowych. Media społecznościowe są doskonałym miejscem do zwiększania liczby klientów.

    OdpowiedzUsuń