2018/08/11

Wolność

Każdy z nas ma inną definicje słowa "wolność". Co dla mnie to znaczy?  Uwolnienie się od osób toksycznych w moim życiu. Za dużo ostanio miałam narzucone co mogłam a czego nie. Na pewno nie jestem osobą, która długo takie zachowanie ze stronny innych zniesie. Więc temat szybko się skończył.
Bloga traktuje jako mój własny pamiętnik, gdzie mogę powiedzieć co mnie boli. Tu w tym miejscu czuję, że mogę więcej. Choć wiem, że nie każdy czyta posty do końca, ale przynajmniej mam możliwość wygadania się. Wakacje to też poniekąd taka wolność. Nie mamy żadnych zadań, ani nic szczególnego nie musimy robić. W ostatnich dniach dużo dostałam tej wolności. Wszystkie zdarzenia działy się tak szybko, że trudno było być szczęśliwym. Teraz te ostanie tygodnie wakacji chce poświęcić bardziej sobie niżeli innym.

A wy jaką macie definicje wolności?
Bo tak w sumie szperając w internecie znalazłam wyjaśnienie u cioci Wiki. Wolność – brak przymusu, możliwość działania zgodnie z własną wolą. Sytuacja, w której można dokonywać wyborów spośród wszystkich dostępnych opcji.
Jeśli nie jesteśmy szczęśliwi, ciężko jest nam być wolnym. Musimy wiedzieć czego chcemy i jasno wyznaczać sobie realne cele.Podstawą szczęścia jest wolność , a podstawą wolnośći odwaga jeśli zdecydujemy sie na takie kroki w życiu to musimy być ich pewni.
Tańcząc czuję, że mogę wszystko. Wtedy jest mi tak łatwo wyrazić uczucia. Jak dla mnie nie ma nic lepszego. I tak ja mówiłam nie zrezygnuje z tego nigdy. Idąc np. na siłownie chcąc zrobić kolejną serie nie mówię nie dam rady bo zdaję sobie sprawę, że to tylko i wyłącznie moja słaba psychika. Czasem naprawdę niewiele trzeba, żeby poczuć wolność. Staram się dużo nie myśleć tylko działać impulsywnie. Chce iść biegać to ubieram szybko buty i wychodzę nie analizuje tego bo coraz bardziej mi się nie chce. Działajmy i podejmujmy własne niezależne od nikogo decyzje. 

Buziaki, Naciaka !

9 komentarzy:

  1. Dla mnie wolnosc jest najwazniejsza w zyciu, bez niej tak naprawde nie mozemy nic. Dobrze, ze kiedy tanczysz czujesz se wolna, bo wlasnie o to chdzi by bc wolnym cay czas i nie stosowac sie do regulek ktore wystepuja na tym swiecie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie człowieka nigdy tak naprawdę nie jest wolny, bo zawsze znajdzie cię coś co nas ogranicza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolność to dla mnie życie w zgodzie ze samym sobą. Cieszenie się z każdej chwili,nie patrzenie na inne osoby.
    Bardzo ciekawy post,pozdrawiam♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm niby każdy z nas jest wolny, ale czasem trzeba wykonać jakieś obowiązki. Ważne jednak aby te obowiązki wynikały z naszego wyboru! Wynikały z naszych podjętych decyzji ku rozwojowi. Szkoda, że nie wszędzie ludzie mogą poczuć się wolni, chodzi mi o sytuację w różnych stronach świata. No i jedna z ważniejszych "wolności" to ta od uzależnień moim zdaniem. Nie wolno o tym też zapominać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolność to - niezależność i samodzielność :) ja to tak rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolność to coś co każdy z nas musi bezgranicznie posiadać. Cieszenie się pełnią życia i korzystanie z niego w 100% 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie napisane :) wolność to bycie sobą .. szczęśliwym i mogącym realizować marzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, niewiele trzeba. Zwróciłaś moją uwagę na jeden aspekt. Wolność, bo tak na różne sposoby można ją zinterpretować.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Ugh, jak ja nie znoszę jak ktoś nie czyta całych postów. Jeszcze gorsze jest komentowanie bez zaznajomienia się z tekstem.
    Ja tam jednak uważam, że można być wolnym i nieszczęśliwym. Wolność jest potrzebna, aby z życia korzystać.

    http://www.youtube.com/watch?v=QUYTipTUlJk&t=1s

    OdpowiedzUsuń