2018/11/03

Dziś w nocy obudziłam się z krzykiem śniło mi się, że żyję.


Witajcie kochani ! Dziś post, który postawi was na nogi i może choć odrobinkę zmotywuje. Powoli zaczyna się zimowy czas, chociaż po pogodzie jak narazie tego nie da się odczuć. Sama ostatnio działam jak taki robocik. Szkoła, zajęcia, znajomi i w tym wszystkim brakuje mi czasu na pasję, którą jest blog. Jeśli jesteście ciekawi dalszej części posta zapraszam serdecznie !
Ciężko jest mi zorganizować swój własny czas. Mam wrażenie, że jest go coraz mniej. Wykonując to samo cały czas w kółko to jest strasznie monotonne, więc pisze ten post, aby właśnie oderwać się na chwile i trochę popisać.Słowa "w końcu żyję!", każdy z nas definiuje inaczej. Moim zdaniem to znaczy robić to co się kocha. Walczyć o każdą sekundę, żeby tylko jej nie zmarnować. Tańczę już spory czas swojego życia i wiem jak bardzo da się wszystko poświęcić, aby się rozwijać. Nie powiem, że z łatwością przychodzi mi pogodzić zajęcia taneczne i Szkołę ale jakoś daje radę. I jeśli tylko będziecie chcieli tu uwierzcie mi, że się da. Da się połączyć,ale niestety to wiąże się z różnymi wyrzeczeniami. Jeśli tylko im sprostamy to później będzie już tylko lżej. Ja chyba jeszcze nie poczułam czegoś takiego, aby być w pełni szczęśliwym . Chyba za bardzo chce być perfekcyjna w tym co robię, a ludzką rzeczą jest to, że nie wszystko nam się udaję. Trzeba umieć się akceptować i to jest proste w słowach trudniejsze w zastosowaniu tego w życiu. Każdy człowiek lubi mieć jakieś cele. Więc warto wziąć kartkę napisać ważne dla nas cele i powiesić ją najlepiej nad lustrem. Czytając to i patrząc w lustro, będziemy albo dumni z siebie, że coś działamy w tym kierunku albo zasmuceni, ale jednakże zmotywowani do ponowanego działania. Motywacja to jest coś co pozwala nam zacząć, a nawyk to coś co staje sie przyzwyczajeniem.
Koszula: H&M
Spódniczka: Sinsay
Futerko: Yups!
Buziaki, Naciaka !

23 komentarze:

  1. Też mam wrażenie, że czas tak szybko leci. Jak ma się dużo obowiązków, to tygodnie mijają w mgnieniu oka i zdaję sobie sprawę, że mało rzeczy robię dla własnej przyjemności. Mam nadzieję, że uda Ci się pogodzić pasje z obowiązkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie Musimy umieć siebie akceptować chociaż wiadomo ni należy to do najprostszych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam prowadzę bloga i ostatnio idzie mi to jak krew z nosa... Sporo czasu poświęcam w istocie na seriale lub filmy a poza tym mam pracę i dorosłe życie do ogarnięcia. Warto przy nadmiarze obowiązków wdrożyć w prywatnym życiu kilka metod zarządzania czasem. I przede wszystkim warto wierzyć w siebie i swoje działania każdego dnia ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj masz rację ☺️ Stylizacja bardzo mi się podoba 😊 Koszula świetna! Idealnie na tobie wygląda ☺️ Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba zorganizować swój czas jak najlepiej! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Motywacja jest bardzo ważna w życiu.
    Prześliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie jest genialne! Masz zdecydowanie racje, koszula jest mega.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz śliczne futerko, co do postu również uważam mówiąc "wkoncu żyję", że robię wkoncu to co kocham i to że udało mi się wreszcie wyrwać z tej rutyny, bardzo mądrze piszesz :)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że obecnie bardzo ciężko jest trafić na blog z opowiadaniem, przesyłaniem emocji i cząstki siebie. Podoba mi się to co robisz. :) PS. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, motywacja to coś czego czasami brakuje :/
    p.s. Śliczna stylizacja <3
    Pozdrawiam, Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się, że mogłam to przeczytać - dzięki!!
    świetne zdjęcia!!

    www.zycieblondynki.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dązenie do perfekcji, ach! doskonale Cię rozumiem... to również moja cecha.
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ostatnie zdjęcie jest przepiękne bardzo mi się podoba a wpis świetny.

    OdpowiedzUsuń
  14. "Jedyną pewną pracą w życiu jest praca na sobą" - zgadzam się z tym cytatem i to odczytałam z twojego postu, między innymi :) Motywacja, życie i nawyki to ostatnio modny temat. ;) Fajne zdjęcia. Są takie na luzie. Przyjemnie się je ogląda. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/11/top-5-ksiazek-na-jesienne-wieczory.html#more

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta koszula, podoba mi się :)
    Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że w Twoich rejonach jeszcze ciepło. :) Bardzo motywacyjny tekst!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepiej sobie wszystko rozpisać na kartce, a potem kolejno zastanowić się co jest dla nas najważniejsze, z czego możemy zrezygnować i jak powinniśmy sobie rozplanowaćP czas. Mi to pomaga, choć nie raz łapie się na jego marnowaniu.
    Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cele muszą być przemyślane i możliwe do zrealizowania. Wynikać z naszych potrzeb a nie np. żeby pokazać jacy to my jesteśmy ambitni. Perfekcjonizm nikomu na dobre nie wychodzi,zwłaszcza na dłuższą metę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie wklejam linków ale pozwól, że tutaj to zrobię. Żeby się nie powtarzać zerknij proszę na mój post o tym jak znaleźć czas na wszystko: https://naturalnieminimalnie.blogspot.com/2018/10/organizacja-jak-miec-czas-na-wszystko.html

    Być może będzie dla Ciebie przydatny, mam wielką nadzieję że tak będzie kochana :* trzymam mocno za Ciebie kciuki! Dużo siły i motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciężko jest znaleźć czas na wszystko szczególnie kiedy czas mija nam tak szybko. Warto wszystko planować jednak czasem warto też żyć chwilą. Piękne zdjecia :)

    wracam po ponad półtorarocznej przewie spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. CUUUUUDOWNA ta spódniczka!!! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj ja mam tyle do zrobienia. Dzieci, blog, za chwilę powrót do pracy. Gdyby doba mogła się wydłużyć.Pozdrawiam. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń