2019/05/12

Jak przeżyć szkołę średnią ?

Witajcie kochani ! Mam nadzieję, że u was wszystko w porządku. Dawno tutaj się nie odzywałam, ale nie było większej potrzeby. Nic szczególnego się nie zdarzyło. U mnie w miarę dobrze, nie mogę narzekać. Już niedługo skończę szkołę. Pójdę do czegoś nowego. Jeśli czytacie mojego bloga to możecie wiedzieć, że jestem człowiekiem, który uwielbia zmiany. Nowa szkoła, dokładnie liceum, zaczyna mnie przerażać.
Już niedługo dostanę w rękę swoje wyniki z egzaminów ósmoklasisty. Wszystko poszło dobrze oprócz matematyki. Nie byłam i chyba nie będę orłem z tego przedmiotu. Od września będę uczennicą (bynajmniej mam taką nadzieję) liceum. Przeraża mnie to, ale myślę, że jak każdy się po prostu trochę stresuje. Będzie to na pewno ogromna zmiana w moim życiu. Poznam nowych ludzi i spędzę z nimi kolejne 4 lata mojego życia. Jestem nadzieii, że spotkam miłych oraz energicznych ludzi. Możecie pisać jakieś porady typu"Jak przeżyć w szkole średniej" Z pewnością mi się przydadzą. Jeśli są tu osoby, które również niedługo będą wybierać szkoły to pamiętajcie, aby kierować się tym o czym wy marzycie. Uczcie się tego co sprawia wam radość, żeby później wasza praca nie była obowiązkiem tylko przyjemnością. Wybierzcie te szkołę mądrze, aby nie była to decyzja waszych rodziców czy kolegów. Ja bardzo lubię się uczyć, ale tylko przedmiotów, w których czuję się jak ryba w wodzie. Rozmawiając ze starszymi znajomymi, dowiedziałam się, że w liceum warto skupić się na tych przedmiotach z których ma się zamiar pisać maturę. Oczywiście szkoła jaką wybrałam wiąże się ze studiami, a kluczem na studia jest właśnie matura. 

Chciałabym wam przedstawić kilka takich porad, które udało mi się zdobyć z rozmów. Pamiętajcie, że najważniejszym jest być sobą. Jesteście w nowy miejscu, nikt was nie zna. Bądźcie pomocni względem innych a z pewnością wróci to do was. Dajcie się lubić i nie odpychajcie od siebie ludzi. Starajcie się zdobyć nowe znajomości, bo warto jest mieć przyjaciół, aby spędzić wspólnie 4 lata.
Macie jeszcze jakieś porady? Piszcie w komentarzach! 

Make-up: Paulina Make up
Buziaki, Naciaka ! 

2 komentarze:

  1. Szkoła średnia pod względem nauki jest wymagają, to prawda, ale jestem pewna, że sobie poradzisz.
    W kwestii matematyki nie masz się czego bać, w gimnazjum uczyłam się na 2-3, a w ostatniej klasie liceum miałam szansę na 5, i to bez korepetycji. Upór, systematyczna nauka i wiara w możliwości to podstawa! <3
    Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw musisz odpowiedzieć sobie na bardzo ważne pytanie,a mianowicie: Co chce w życiu robić.
    Jeśli chcesz pracować w korpo czy tym podobnym to oceny nie maja większego znaczenia, a jeśli chcesz zostać lekarzem czy adwokatem to oceny maja znaczenie. Bo pewnie chcesz mieć poczucia bezpieczeństwa w późniejszym życiu i wybierzesz pracę na etacie ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń