2019/07/11

Dojrzałość

Przychodzi taki czas kiedy musimy zrozumieć, że nasze życie zaczyna być coraz bardziej odpowiedzialne. Nie ma już polegania na kimś, sami tworzymy sobie scenariusz życia. Dokonujemy własnych wyborów. Uczymy się na błędach. To wszystko kształtuje nas samych. Zaczynamy mieć swoje odmienne zdanie. Nie ma w tym nic złego. Najbardziej w ludziach boli mnie niedojrzalość słów jakie padają w stronę drugiego człowieka. Mowa potrafi być czymś pięknym, a ludzie nie potrafią z niej korzystać. Zapraszam was dziś na tekst, w którym będę chciała poruszyć temat potęgi słów.
Ostatnio miałam kilka takich sytuacji w których ludzie nie zwracali uwagi na to co ja czuję, że to co piszą mówią jest za mocne. Każdy z nas nie wytrzyma w pewnym momencie. W dzisiejszych czasach hejt jest bardzo powszechny. U mnie chyba naprawdę nie było dnia, żebym nie usłyszała czegoś nie miłego. Jestem już w sumie przyzwyczajona cały czas robię coś w internecie czy to prowadzenie bloga czy instagram. Ludzie czekają na moje potknięcie, aby mieć o czym rozmawiać. Bynajmniej ja to tak odbieram. Prowadząc małą działalność w internecie nie sprawiam nikomu krzywdy. Piszę to co czuję i wtedy kiedy mam taką potrzebę. Ludzie znajdą zawsze coś, by się przyczepić. Kiedy osoba grubsza zaczyna ćwiczyć i pokaże to w internecie odrazu zaczyna się hejt. Kiedy siedziała cicho w swoim koncie nic ze sobą nie robiąc to było okej? Jeśli macie na coś ochotę to to róbcie. Ludzie zawsze byli i są zazdrości. Usłyszycie nie jeden raz kiedy będziecie chcieli coś osiągnąć, że to nie wyjdzie, albo nie możecie tego zrobić. Jeśli macie marzenia, własne cele to biegnijcie za nimi.

Mam nadziej, że nowe osoby, które spotkam we wrześniu będą mnie wspierać a nie dołować. Pamiętajcie nie musicie być tacy jak wszyscy. Nie bójcie się realizować swoich marzeń. One są po to, aby mieć w życiu cel a nie żyć pod kloszem innych. Mogę wam obiecać, że za prędko nie zniknie że świata internetu bo naprawdę bardzo to polubiłam. Ludzie niech mówią co chcą bo zawsze każdemu się niedogodzi. Trzymajcie się i wierzę w was wszystkich. 
Buziaki, Naciaka! 

17 komentarzy:

  1. Całkowicie się z Tobą zgadzam - ludzie niestety należą do strasznie zawistnego gatunku. Szczególnie idzie to zauważyć na przypadku, który opisałaś z grubszą osobą, która stara sie coś zmienić.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety na twojej drodze będą ludzie dobrzy i źli. Tak jest niestety zawsze, trzymam kciuki za ciebie i wierze że w nowej szkole znajdziesz spokój i wyciszenie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka idealnie do Cb pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety niektórzy nie potrafią się zachowywać jak na swój wiek, co jest naprawdę smutne.
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to napisałaś, ludzie często z zazdrości hejtują innych tylko po to, żeby się dowartościować. Bardzo mądrze piszesz, jednak zwróć proszę uwagę na przecinki, bo gdzieniegdzie ich brakuje. I oczywiście nie jest to hejt tylko rada, haha. Pozdrawiam!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, też tego doświadczyłam. Spróbuj tylko się wybić, a już będą kopać dołki. Nie ma co się poddawać, trzeba robić swoje. Jak to się mówi, nie iść za tłumem. Wilk się nie patrzy, co robią barany ;) Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie znoszę w ludziach niesłowności to chyba najbardziej mnie w nich denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, otaczając się pozytywnymi ludźmi czułam, że tak być powinno. W moim życiu pojawiło się też sporo fałszywych znajomości nasyconych zazdrością i zawiścią. Warto odsunąć się od takich ludzi, by nie wprowadzać zbędnego zamętu w życiu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie w Internecie to wiele potrafią powiedzieć, ale w w realu to różnie bywa. Ważne, żeby znać swoją wartość i mieć obok siebie osoby, które nie dadzą spaść w dół.

    OdpowiedzUsuń
  10. like this post dear :) would you like to follow each other?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie warto się przejmować, zazwyczaj to ludzie, którzy mają nudne swoje życie prywatne i wtrącają się do życia innych. Niestety takich ludzi jest wiele w naszym życiu, są zazdrośni i zawistni, ale lepiej ich zignorować i iść do przodu.
    Piękna sukienka :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bycie dojrzałym a bycie dorosłym to dwie zupełnie różne kwestie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach ta dojrzałość...
    Niestety nie każdy nadąża 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety ludzie czasami potrafią być naprawdę niemili.
    Piękne zdjecia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety tak to już w życiu jest, że ludzie potrafią tylko gadać i nie patrzą na to czy sprawia ci to przykrość. Gdy chodziłam jeszcze do technikum zaczęłam chodzić na siłownię, bo byłam bardzo szczuplutką osobą i nie dlatego, że mam anoreksję czy się odchudzam, jestem już tak zbudowana, mam takiego geny. Jestem po prostu drobną osobą. I trzy dziewczyny zaczęły się śmiać ze mnie, że taka chuda, a chodzi na siłownię. Zaczęłam chodzić na siłownię, żeby trochę przybrać na masie i żeby wyjść z tej niedowagi. A teraz mam normalne ciało, mam figurę jak u modelki a te dziewczyny co się ze mnie śmiały mogą teraz zazdrościć. A tym bardziej, że śmiała się ze mnie otyła osoba, która sama powinna za siebie się zabrać. Również bałam się działać w internecie. Dopiero gdy skończyłam szkołę moi znajomi dowiedzieli się, że mam bloga a teraz? Teraz normalnie piszę bloga i jeszcze chwalę się tym na facebooku, na instagramie. Instagrama również prowadzę tak jak zawsze chciałam to robić!

    Mam nadzieję, że prędko nie znikniesz z tego internetowego świata, ponieważ zaczynam cię obserwować i nie chcę za kilka miesięcy zobaczyć, że nic nie dodajesz!!

    Obserwuję i pozdrawiam Carpe diem

    OdpowiedzUsuń