2019/07/30

Dlaczego szczęście jest ważne?

Hejka kochani! Zapraszam was dzisiaj na post, który poświęcony będzie dlaczego szczęście w naszym życiu jest ważne. Mam nadzieję, że zainteresuje was ten post i zapraszam do czytania.
Szczęście jest ważne dlatego, że wtedy chce nam się po prostu żyć i rozwijać swoje zainteresowania. Mam dużo więcej motywacji do działania. Nie każdy jest niestety szczęśliwy. Czasem trudna sytuacja rodzinna, a czasem może hejt. Jest wiele sytuacji, w których nie będziemy szczęśliwi, ale z każdej sytuacji da się wyjść. Ja dziś skupię się na akceptacji samego siebie i na tym jak radzić sobie z hejtem. Wydaję mi się, że te dwa tematy są bardzo powszechne w dzisiejszych czasach i warto będzie je poruszyć, bo to właśnie często one powodują, że młode osoby, ale nie tylko nie są szczęśliwe. Zacznijmy od samoakceptacji. Jest to dość ciężki temat. Wydaję mi się, że jestem wstanie go poruszyć. Słuchaj jeśli masz z tym problem opowiem Ci w skrócie moją historię. Ja nie zawsze miałam taką samoocenę jaką mam teraz. Byłam fakt wesołą dziewczyną, ale w środku bardzo zagubioną. Nie akceptowałam swojego odbicia w lustrze i nie potrafiłam się pokochać. Kiedyś coś mnie natchnęło. Po ciężkiej wizycie w szpitalu powiedziałam sobie samej "Ja już nie chce być tą samą osobą, chce być szczęśliwa w pełni". Było ciężko wzloty i upadki. Dopięłam swego. Schudłam 15 kg i jestem z tego dumna. Podczas całego tego procesu zaczęłam kochać siebie i każdą najmniejszą cześć swojego ciała. Teraz mam naprawdę niewielkie kompleksy a raczej bym tak tego nie nazwała to raczej coś co da się wypracować. Jeśli ja to potrafiłam a jestem taka sama jak ty, to ty też to zrobisz. Zmienisz się na lepszą wersję siebie. I nie chodzi mi tutaj, aby biegnąć za ideałem. Chodzi o to, aby zaakceptować tego czego nie można zmienić, a zmienić to co można ciężką pracą. Drugim tematem będzie hejt. Jest to teraz bardzo powszechne zjawisko w social mediach. Ostatnio założyłam kanał na YouTube. Wysłała się fala hejtu nie powiem nie. Posłuchaj mnie uważnie, jeśli ty robisz to co kochasz i nie sprawiasz tym krzywdy innym to to jest jak najbardziej w porządku. Skup się na miłych opiniach i ciesz się nimi. Osoba próbująca nas obrazić chce, żeby nam było przykro więc nie dajmy jej satysfakcji i po prostu nie przejmujmy się tym. Musicie robić to co lubicie i wtedy będziecie szczęśliwi, a to jest najważniejsze w życiu człowieka. Życie jest jedno i bądźcie szczęśliwi. Daje wam dużo kopa i trzymam za was wszystkich kciuki. Rozwijajcie się! 

Buziaki, Naciaka! 



4 komentarze:

  1. Ja ci życzę powodzenia w yt i dobrze o tym wiesz. Powodzenia we wszystkim! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Twój post daje takiego kopa motywacji, że aż trudno wyrazić to słowami! :)
    Odnośnie kompleksów miałam dokładnie tak samo; nie czułam się w pełni szczęśliwa w swoim ciele... nie płakałam, nie użalałam się nad sobą; pewnego dnia postanowiłam działać, zaczęłam ćwiczyć, zdrowiej się odżywiać i walczyć o lepsze "jutro" :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęście jest bardzo ważne, o ile nie najważniejsze. Szkoda czasu, nerw i smutku na jakiś hejt i tak, jak mówisz, nie warto dawać satysfakcji i się nim przejmować. Zawsze znajdą się osoby, które chciałyby sprawić przykrość, warto to wtedy pominąć, a "piłeczka" sama odbije się do takiej osoby. Powodzenia na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Motywujesz kochana. Też borykam się z kilogramami. Moja walka nadal trwa. A hejt cóż był i będzie. Zazdrość ludzka nie zna granic. Nie warto sobie tym zaprzątać głowy. Uśmiechnąć się i do przodu. Powodzenia na YT :) Ja ostatnio zaczęłam pisać po angielsku bloga, aby poćwiczyć pisanie w tym jeżyku. Zerknij jak bedziesz miała chwilke.https://primusoptimorum.blogspot.com/ Pozdrawiam Urszula

    OdpowiedzUsuń